Başlangıç > benden > Karne heyecanı !

Karne heyecanı !

Merhaba öğrenci arkadaşlar,

Bugün ( 22.01.2010 ) 1. yarıyıl karne alma günü, belki kiminiz şuan üzgün kiminiz sevinçten havalara uçuyorsunuz. Üzülen arkadaşlara tavsiyemiz üzülmeyin biraz daha gayret edip derslerine biraz daha çalışmalarını ve başarı ile okullarını geçmelerini temenni ediyoruz. Ben şuan Üniversite okuyorum. Benim öyle bir heyecanım şuan yok ama, bende sizin gibi ilköğretim, lise okudum. O yüzden o heyecanı, sevinci bende biliyorum.

2. Yarıyıl 8 Şubat Pazartesi ( 08.02.2010 ) tarihinde başliyacak, tatilin ilk haftası dinlenin 2. hafta 2.dönem göreceğiniz konulara ön hazırlık yapın.

Şuan sayfamızı okuyan değerli ziyaretçi, sizden önerimiz eğer okuyan bir çocuğunuz varsa karne yüzünden azarlamayın, tam aksine 2.dönem iyi olacağını biraz daha okumasını güzel bir dille anlatalım.

Şimdiden tatilinizin keyfinizi iyi çıkarmanızı diliyoruz ..

Kategoriler:benden Etiketler:, , , , ,
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın