Arşiv

Archive for the ‘benden’ Category

oyun sitesi; kupoyun.com

Oyun sitesi alanında flash oyunlar sunan flash oyun sitemizde bir çok kategoride oyunlar yayımlıyoruz. Sitemiz erkek çocuklara yönelik en eğleneli ve en kaliteli araba oyunları yayımlamakda.

Kız çocukları için farklı dallarda giydirme oyunları sunuyor.

kullanişlık açısından gayet basit ve göze hoş gelen bir tasarim kullanan kupoyun.com , çocuklar içinde ayrintili bir sekilde oyun açiklamasi bölümü koymuştur, buda kupoyun.com flash oyun sitesinin kalitesini öne koymaktadır.

Sade tasarımı ve seçilmiş oyunları ile dikkat çeken kupoyun.com oyunlara hızlı ulaşmayı sağlayan favori listesi oluşturma gibi özelliklere sahip.

google’ninde nadide sevdiği flash oyun siteleri arasındadır, sizde bu yerde yerinizi alın.

oyun

Reklamlar
Kategoriler:benden Etiketler:, ,

Müzik sitesi

Müzik dinlemeyi çok seviyorum insanın ruhunu dinlendiriyor. Canımız acıdığında yada üzüldüğümüzde güzel bir meldi duymak istiyoruz. Mp3 dinle diyor arkadaşlarım. Bende dinliyorum sağolsunlar tavsiyeleri için. Bir müzik dinleme sitesi tavsiyeside onlardan aldım. Bu günlerde popüler ya internetten müzik dinlemek. Adres: www.filmizlemp3dinle.com Sizde girin sevdiğiniz sanatçıyı arayın çıkıyor sevdiğiniz şarkısı.

Diğer fir hobimde film izlemek. Sinemaya gidip film izlemeye bayılıyorum. Güncel film izle diyor içimden bir ses. Bende seviğim filmi internette araken yeni yukarıda söylediğim sitede buldum o çok izlemeyi istediğim filmi. Film izlerken takılmada olmadı. Video kaliteside çok iyiydi. Ses zaten harika. Evdeki ses sistemim ile uyumluydu. Basları tizleri çok iyi alabiliyorum bu sitede film izleyip mp3 dinlerken. Zaten adında var. Film izle mp3 dinle 😉

Sıcak yaz günlerinde film ve müzik harici bir zevkim denizde yüzmek. Tüm gün yüzülmez tüm gün gezilmez. Akşam yatmadan önce bu sitede mutlaka bir film açıp izlerim. 90 günde 90 film izlemek oldu hedefim. İnsanın yeni dünyalara açılmasını da sağlıyor film izlemek. Çok sevdiğiniz konserlerini takip edip albümlerini kaçırmadığınız sanatçının şarkılarını elinizin altında bulabiliyorsunuz.

Savaş filmlerine bayılıyorum. Bilim kurgu filmlerinede. Arabesk müzik dinlemem ama arada mp3 dinlerken bi kaç dinliyorum o şarkılardanda. Dram ve gerilim filmlerinden hoşlanmam ama izlemedende edemem. İnsan sevmediği şeyleride seviyormuş aslında ama gerilip üzüldüğünden istemezmiş her zaman olsun. Sadistçe duygu değil bu insanın doğasında olan bir şey. Müzik dinlemek çok güzel bir şey.

Kategoriler:benden

Bilgisayar araba oyunları incelemeleri

Bilgisayar araba oyunları ve flash oyunların yayınlandığı arabaoyunlari.name ve arabalaryarisi.com sitelerinde piyasadaki bütün araba oyunlarının ayrıntılı incelemelerini bulabilirsiniz. Sitede oyunların demo sürümlerini de indirebilir ayrıca online olarak flash araba yarış oyunları da oynayabilirsiniz. araba oyunu denince akla ilk gelen need for speed serisinin eski ve yeni tüm sürümlerini bulabilirsiniz. Klasikleşmiş Grand theft auto serinini tüm oyunlarının da bulunduğu sitelerde hiçbir oyunun tam sürümü bulunmamaktadır.

Kategoriler:benden

ingilizce sözlük ve çeviri siteleri Hemencevir ve translate

Online ingilizce sözlük metin çeviri sistemi olarak ücretsiz yayın yapan hemencevir.com ve translate.google en popüler ve işe yaran iki site. En işe yarayan diyorum ama gerçekten işe yaradıkları için değil mevcut olanlar içinde en iyileri oldukları için. Henüz iki sistemin Tükçe çevirileri çok vasat olsa da gelecekte daha iyi olacaklarını umut ediyoruz. Çeviri kalitesi baımından hemencevir.com biraz daha iyi görünüyor ne de olsa eski sistem daha oturmuş bir altyapısı vardır. Translate.google Türkçe çevirilere daha yeni başladı sayılır ondan dolayı çok kötü çeviriler yapıyor. Buna rağmen güzel tarafı çok hızlı çeviri yapabilmesi. Metni yapıştırdığınız gibi çevirisini görebiliyorsunuz. Ben daha çok sözlük olarak veya kısa cümleleri çevirmek için kullanıyorum. Hemencevir ise işlem hızı bakımından çok kötü işlem yoğunluğu nedeniyle bazen bir çeviriyi 1 2 dakika bekliyoruz. Hemencevirde sadece ingilizce türçe çeviri yapılabiliyor. Translate.google ile ingilizce çeviri dahil tüm Dünya dilleri arasında çeviri yapabilirsiniz.

Kategoriler:benden

E okul öğrenci veli bilgilendirme sistemi

2009 yılında faaliyete geçen eokul sitesi MEB’e bağlı olarak tüm okullarda öğrencilerin ve velileri öğrenciye ait bilgilere ulaşabilecekleri bir sistem olarak kuruldu. Öğrenci okuldan aldığı kullanıcı adı ve şifreyle online olarak eokul sisteminden yazılı notmarını, sınav tarihlerini, öğretmenin uyguladığı sözlü ve davranış notlarını, sbs, lgs, polis koleji, askeri okullar gibi sınavların başvuruları ile ilgili bilgiler ve daha birçok şeyi hatta karnelerine bile ulaşabiliyorlar. Artık öğrencilerin karneleri çamaşır suyuyla değiştirdikleri günler geride kaldı. Öğrenci velisi tek tıkla çocuğun tüm bilgilerine ulaşabiliyor. E-okultr.com sitesinde e okul hakkındaki tüm haberleri ve matematik konu anlatımı hakkında yazıları bulabilirsiniz.

e okul

Kategoriler:benden

Kurtlar Vadisi Pusu 83.Bölüm İzle

12 Mart 2010 1 yorum

+ kurtlar vadisi pusu 83. bölüm izle, seyret !

izlemek için aşağıdaki resme tıklayın ..

Kurtlar Vadisi Pusu 83. Bölüm İzle

1 Nisandan sonra kontör dönemi bitiyor

faturalı hatlara nadiran daha çok öğrencilerin, bayanların kullandığı kontörlü hat sistemi 1 nisan’dan sonra bitiyor. Bundan sonra artık kontör yerine para yükliceğiz tabi bazı aramızdaki konuşmalar kalkıcak.

Nasıl konuşmalar bunlar ?

Ya kanka kontörün var mı bana atsana  # ya kanka paran var mı bana atsana

kaç kontörün kaldı # kaç paran kaldı telefonda

Kategoriler:benden Etiketler:,