Anasayfa > benden > Müzik sitesi

Müzik sitesi

Müzik dinlemeyi çok seviyorum insanın ruhunu dinlendiriyor. Canımız acıdığında yada üzüldüğümüzde güzel bir meldi duymak istiyoruz. Mp3 dinle diyor arkadaşlarım. Bende dinliyorum sağolsunlar tavsiyeleri için. Bir müzik dinleme sitesi tavsiyeside onlardan aldım. Bu günlerde popüler ya internetten müzik dinlemek. Adres: www.filmizlemp3dinle.com Sizde girin sevdiğiniz sanatçıyı arayın çıkıyor sevdiğiniz şarkısı.

Diğer fir hobimde film izlemek. Sinemaya gidip film izlemeye bayılıyorum. Güncel film izle diyor içimden bir ses. Bende seviğim filmi internette araken yeni yukarıda söylediğim sitede buldum o çok izlemeyi istediğim filmi. Film izlerken takılmada olmadı. Video kaliteside çok iyiydi. Ses zaten harika. Evdeki ses sistemim ile uyumluydu. Basları tizleri çok iyi alabiliyorum bu sitede film izleyip mp3 dinlerken. Zaten adında var. Film izle mp3 dinle😉

Sıcak yaz günlerinde film ve müzik harici bir zevkim denizde yüzmek. Tüm gün yüzülmez tüm gün gezilmez. Akşam yatmadan önce bu sitede mutlaka bir film açıp izlerim. 90 günde 90 film izlemek oldu hedefim. İnsanın yeni dünyalara açılmasını da sağlıyor film izlemek. Çok sevdiğiniz konserlerini takip edip albümlerini kaçırmadığınız sanatçının şarkılarını elinizin altında bulabiliyorsunuz.

Savaş filmlerine bayılıyorum. Bilim kurgu filmlerinede. Arabesk müzik dinlemem ama arada mp3 dinlerken bi kaç dinliyorum o şarkılardanda. Dram ve gerilim filmlerinden hoşlanmam ama izlemedende edemem. İnsan sevmediği şeyleride seviyormuş aslında ama gerilip üzüldüğünden istemezmiş her zaman olsun. Sadistçe duygu değil bu insanın doğasında olan bir şey. Müzik dinlemek çok güzel bir şey.

Kategoriler:benden
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

