Anasayfa > eğitim > aöf açık öğretim sınav soruları ve cevapları

aöf açık öğretim sınav soruları ve cevapları

3-4 nisan 2010 açık öğretim sınav soruları ve cevapları. anadolu üniversitesi açık öğretim fakültesi (AÖF) sınavı (03.04.2010) ve (04.04.2010) yapılacak. AOF sınav soruları ve cevaplarına buradan ulaşabilirsiniz ..
işte size sınav soru ve cevaplarına ulaşma yolu:

AÖF sınav sorularını ve cevaparını öğrenmek için, aşağıdaki linki tıklayıp yazdığımız adımları takip ederseniz soru ve cevaplara ulaşırsınız ..

sınav sorularını öğrenmek için TIKLAYINIZ .. 

AÖF e-öğrenme portalından sınav soru ve cevaplarına bakabilirsiniz. e-öğrenmede aşağıdaki adımlarla bulabilirsiniz…

1-kimlik Numarasınızı yazıp oturum açınız.

2-fakulte seçiniz bölümünden Sınav Sorularını seçin

3- ordan da yan menüden ilgili öğrenim yılını seçin ve yan menüye geçin

4- bütünleme soru ve cevaplarını seçin Açılan pencereden e- kitap’ı tıklayın ve ders kodlarını seçerek soruları açabilirsiniz.

ayrıca sınav sonuçlarınıda aşağıdaki linkten sorgulayabilirsiniz ..

açıköğretim sınav sonuçlarınızı burdan öğrenebilirsiniz..

sonuçlar açıklandığında aşırı bir yoğunluk olduğundan siteye erişim ilk etapta zor olabilir. Service Unavailable hatası alınıbilir. Bunun için bir süre sonra yoğunluk azalacaktır, daha sonra tekrar erişmeyi deneyebilirsiniz.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

