Başlangıç > benden > İyi niyetli insalık ..

İyi niyetli insalık ..

Merhaba blog okuyucularım,
Bugün bir olay ile karşılaştım. Olay şöyle;
Hemen hemen 1 ay önce içerisinde 103,44 dolar bulunun paypal hesabım kilitlendi. Okul için paraya sıkışmıştım, onun için webmaster forumu olan r10 a konu açtım. Pek bir ilgi görmedi biri alabilirim dedi TC Kimliğimin fotokopisini istedi, neden tanımadığım bir kişiye tc kimliğimi vereyim ?

Biri 20 tl verebileceğini söyledi. Bende bu paraya kendisine veremiceğimi söyledim. Bir kaç gün sonra kendisine pm attım messenger adresimi eklemesini istedim. Bir kaç dakika içinde ekledi ve kendisine şunu söyledim.

Ben öğrenciyim bu hesabı 65 liraya sattığımı ama size 50 liraya verebileceğimi söyledim. Kendiside tamam dedi parayı yolladı tereddütsüz. Hesap için e-mail eklicektim kendisinden e-mail adresi isteyince yok hesap senin olsun parayıda okuman için kullan diyince. Gerçekten o an duygusallık yanımı fark ettim. Dünyada böyle güzel insanlar var demek dedim ..

Kendisine buradan teşekkürlerimi sunuyorum ..

  1. 30 Ocak 2010, 21:35

    R10’da böyle insanlarla karşılaşmak zor valla,helal olsun 🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

