Başlangıç > benden > Rap Rap !

Rap Rap !

Merhaba arkadaşlar;

Az önce canım sıkıldı neler yapayım dedim. Aklıma rap dinlemek geldi. Ne dinliyim dedim ” Sansar Salvo ” geldi aklıma. Sonra pisi pisine şarkısını açıyordum ki dedim her zaman bunu dinliyoruz bu sefer amatör takılalım dedim. Sonra biraz gezerken Mutsuz Crew  adında amatör 3 rapciden oluşan bir grupa rastladım. Sitenin grafiğini beğendim : ) Bizim bir arkadaş yapmış. Sonra şarkıları dinledim. Amatör falan ama süper şarkılar yapmışlar. Kimisi hareketli kimisi adamı sıkıntıya, efkara sokucak türden.

Kategoriler:benden Etiketler:, ,
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

