Anasayfa > internet > Özel sektörde SEO !

Özel sektörde SEO !

Merhaba SEO severler : )

Bugün bir olay ile karşılaştım, bir müşterimin sitesini incelerken, adeta spâm denicek kadar etiket girilmişti. Ben kendisine bu siteye Arama Motoru Optimizasyonu  yapılmasının gereğini ilettim ve bana şu cevabı verdi, ben bi düşüneyim hostcuma sorayım. Nasıl bir mantık bu, ben eğer hosting aldığım kişinin parasını aksatmadan veriyorsam ve kuralları aşmıyorsam hiç birşey diyemez ki. Bende anlayış ile tamam dedim. Bir kaç gün sonra tekrar sorduğumda hostcu izin vermiyor dedi. Bende nasıl olur dedim bilgisayar başında tebessümle sayfayı kapattım.

Arkadaşlar sizin bir özel sektöre ait siteniz varsa ( firma, şirket ) sizin için bence Pagerank önemli değildir. Sizin için Alexa ve Google sıralaması önemli. Bunun için en başta  ” Arama Motoru Optimizasyonu * ” gerekli.

* Google, Bing, Yahoo, Webmaster servisini kullanarak siteyi gerekli ön görülmüş şekle getirmek gerek. Bunlar nelerdir peki ?

robots.txt, sitemap ” bu tür Google servislerini kullanmak gerekli. Böylece Google tarafından sevilir ve sitemiz değer biçilir.

Şimdilik diyeceklerim bu kadar. Siz siz olun mantığı şuan tam çözülmemiş Google’ye kendinizi sevdirin.

WPalp – kişisel takıntı # Özel sektörde SEO !

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Yanıt Bırakın

