Anasayfa > benden > İstanbul’da sağnak yağmur !

İstanbul’da sağnak yağmur !

İstanbul da sağnak yağmur yağdı !

Herkese merhaba arkadaşlar;

Dün akşam fena bir rüzgar vardı, kapılar yerinden kopucak diye korkuyordum 🙂 Yattım sabah kalktım ki bi gök gürültüsü, bir yağmur dedim İstanbul, İstanbul olalı böyle yağmur görmemiştir. Bugün ki bütün işlerim aksadı. Bankaya gidicektim gidemedim. Ama bu yağmur eminim ki İstanbul’a lazımdı. Kaç zamandır böyle yağmur yağmıyordu yağması bir çok kişinin işine yaradı, bazılarına yaramadı. Her işte bir hâyır vardır.

Emin olun ki, bu yağmur İstanbul için çok önemli, uzun zamandır pek böyle yağmur yağmıyordu bu yağmur biraz hayatı pause oldu 🙂

Görüşmek üzere ..

Kategoriler:benden Etiketler:, ,
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Yanıt Bırakın

